«АЛЬПАРІ» в метро. Підвищуємо фінансову грамотність пасажирів.

У проєкті для бренду «Альпарі» перед співробітниками холдингу «Мегаполіс» стояло дуже важке, але в той же час, цікаве завдання. Як забезпечити максимальне охоплення аудиторії, яка шукає альтернативні види діяльності для подолання фінансової кризи? Для отримання якісних результатів рекламної кампанії нашим холдингом було виконано певний комплекс послуг і прийнято рішення задіяти рекламу в метро. Реалізовано зовнішнє і внутрішнє брендування потягу Святошинсько-Броварської лінії київського метро на період з серпня по жовтень. Також надано розміщення пізнавальних інформаційних роликів, які транслюються на 20 відеомоніторах поїзда до 18 годин в день.

Цілі реклами в київському метрополітені для «Альпарі»

Коли криза набирає обертів і рівень фінансової стабільності в країні знижується, люди починають звертати увагу на альтернативні методи заробітку. Тому зараз, в період тривалого карантину і масового безробіття, виникає гостра необхідність в підвищенні фінансової грамотності серед населення. Бренд «Альпарі» сміливо стверджує, що і кризу можна використовувати з вигодою для себе. Представлена в 150 країнах світу, компанія «Альпарі» відкриває доступ не тільки до знань про фінансові ринки, але і дає можливості для ефективного заробітку і дохідних інвестицій. Бренд стабільно підтримує сервіс і якість навчання на високому рівні, постійно впроваджуючи в роботу актуальні продукти і методики.

arrow Особливості реалізації проєкту для «Альпарі»

Звичайний день метрополітену, нічого особливого, і навіть поспіх деяких пасажирів не заважає рухатися всім робочим процесам в монотонному ритмі. І ось, замість нудних і таких знайомих вам вагонів, ви бачите незвичайний брендований поїзд. Всі 5 вагонів оформлені нашими співробітниками в стилі бренду «Альпарі». А це 540 кв.м зовнішнього і 350 кв.м внутрішнього обклеювання. Дане маркетингове рішення – це найкращий спосіб залучення уваги і швидкої установки зорового контакту. Погодьтеся, що проїхатись в такому поїзді і не звернути увагу на оформлення – просто неможливо. Додатково до брендингу, на відеомоніторах у кожному вагоні транслюються тільки рекламні ролики «Альпарі» і сюжети, що підвищують фінансову грамотність. Це, в свою чергу, посилює ефект від впливу брендингу та підвищує лояльність цільової аудиторії.

arrow Результати реклами в метро Києва для бренду «Альпарі»

За нашими даними прогнозоване охоплення пасажирів в результаті дії рекламного заходу – 1 307 000 чол. за місяць. Завдяки правильному комплексному використанню рекламних можливостей метро наш клієнт отримує:
  • широке охоплення аудиторії зацікавлених пасажирів за рахунок правильного вибору місця розміщення і носіїв. Яскравий рекламний матеріал і масштабність брендингу надовго запам’ятовуються і мають позитивний вплив на глядача. А червона гілка метро, задіяна в розміщенні, одна з найбільш популярних серед користувачів метрополітену;
  • підвищення впізнаваності і лояльності до бренду «Альпарі». Комплексно розміщена реклама в київському метро говорить про стабільність і великі можливості даної компанії на торговому ринку.
Реалізований рекламний проєкт дає можливість нашому клієнту стати набагато ближче до потенційного споживача. Цього ми змогли досягти завдяки експертності співробітників «Мегаполіс». Використовуючи свій професійний досвід і знання, вони з точністю визначили кращі маркетингові методи впливу на аудиторію, чудово розуміючи цілі рекламної кампанії і потреби звичайної людини в сучасному суспільстві. Ми знаємо, як зробити рекламу якісною, ефективною та надзвичайно цікавою для кожної людини. Хочете таку? Тоді ми чекаємо вас!