32 тисячі магнітів на стінах метрополітену

Все ближче до Нового року! Ми вже майже чуємо заповітні удари годинника. Споживачі нудьгують без вражень і готові активно долучатися до будь-яких рекламних активностей. Якісні акції здатні передати атмосферу свята і наповнити почуттям захоплення. І повернуться вони підвищенням довіри та зростанням продажів. Рекламний холдинг «Мегаполіс» вміє реалізовувати такі проекти, які не тільки викликають вау-ефект у споживача, але і виступають в якості відмінного рекламного ходу по залученню нової аудиторії. Одним з таких прикладів, став проект, реалізований разом з РА «Publicis» в березні 2011 року. У київському метрополітені, на майданчику між ескалаторами ст.м. «Університет», для ТМ «Nescafe» були нестандартно забрендовані стіни. Яскравий рекламний сюжет доповнився 32-ма тис. магнітів з різноманітними побажаннями — такого до нас ніхто не робив!

Нестандартна реклама метро такого формату викликала у всіх відвідувачів справжній фурор. Станція відкрилася в 5:45, а вже о 8:45 були розібрані всі магніти, що були доступні на висоті витягнутої руки. Але пасажирів це не зупиняло: вони активно стрибали, просили їх підсадити або використовували підручні засоби, щоб дотягнутися до заповітного квадратика від ТМ «Nescafe». Ну і дуже вже хотілося швидше побачити, яка ж картинка захована під ними на самих стінах. Через добу на стіні не залишилося жодного магніту. Напевно, практично у всіх виникає одне цікаве питання: за рахунок чого магніти можуть триматися на стіні? Ну не залізна ж вона. Відповідь наступна: спочатку на стіну монтується спеціальний лист — феррошит (магнітом”яке залізо). Вже потім на нього клеїться оракал з рекламним сюжетом клієнта. Магніти відповідно кріпляться на зону, покриту феррошитом.

Головними цілями рекламної кампанії були:

  • підвищення популярності даної ТМ серед населення;
  • підтримання іміджевого рівня ТМ «Nescafe» серед компаній-конкурентів на торговому ринку.


Кожен крок до отримання магніту був чітко прорахований рекламодавцями і мав певний вкладений сенс задля привернення уваги до ТМ «Nescafe»: потрапляючи на майданчик, погляд кожного відвідувача привертали незвичні і оригінальні покриття стін:




  • ігровий момент, присутній в бажанні отримати магніт, дозволив надовго запам'ятати цю ситуацію споживачеві, ну і, відповідно, зображений продукт;
  • такий невеличкий подарунок у вигляді магніту грає важливу роль у підвищенні довіри споживача і викликає тепле ставлення до ТМ;
  • розміщений на дверцятах холодильника магніт постійно нагадує про смачну каву «Nescafe».

Побільше б таких яскравих проєктів і креативних рішень, особливо, напередодні свят. Подарувати відчуття тепла для свого споживача може кожен бренд або компанія. Приходьте зі своїми ідеями в наш холдинг «Мегаполіс» і ми разом підберемо рішення, яке допоможе побудувати правильні відносини з вашою аудиторією.