Унікальне брендування зупинкового павільйону для торгової марки HANSA

З кожним роком рекламним компаніям все складніше бути в центрі уваги споживача через постійно зростаючий зовнішній рекламний вплив. І тільки завдяки використанню нестандартної реклами можна залучити і зацікавити аудиторію. Невгамовні маркетологи весь час знаходяться в пошуку саме тієї «фішки», яка принесе успіх кампанії і допоможе вивести певну послугу або продукт в топ-ряди популярності і впізнаваності. Завжди цікаво спостерігати за втіленням незвичайної ідеї в життя, а брати безпосередню участь в її реалізації – ще приємніше. Так, здавалося б, в звичайну рекламу на зупинках, співробітники нашої компанії для бренду Hansa втілили неймовірно яскраву і «теплу» ідею TWIGA Ukraine (MediaFirstUkraine), яка стала родзинкою нестандартного розміщення в ООН.

Тільки уявіть: автобусна зупинка – це духова шафа, яка в буквальному сенсі зігріває перехожих, які очікують транспорт. Під час реалізації такої нестандартної реклами, крім брендування зупинкового пункту оракалом і електронним табло, також використовувалася встановлена імітація спіралі розжарювання духовки, виконана з світлодіодної трубки. Але це ще не все: на зупинці був розміщений інфрачервоний обігрівач, який робить сюжет дійсно «теплим». А присутнім здається, що гріє саме імітація печі. Такий креативний підхід до брендування автобусної зупинки забезпечив рекламній кампанії максимальну увагу оточуючих. Додатково під час експонування даного проєкту проходив конкурс для сценаристів «Тепла історія». Учасники отримали можливість спробувати свої сили і написати розповідь. В якості призу переможець отримав духову шафу, а за найкращим сценарієм бренд Hansa допоміг зняти відео.

За невеликий період часу дана відеоісторія набрала більше мільйона переглядів в Facebook, а сам кейс в листопаді 2018 удостоєний премії EffieAwardsUkraine 2018 (бронза).

Схожi новини