Три рекламні контакти однієї кампанії



“Вау! Оце так вагон!” — діляться враженнями пасажири київського метрополітену, побачивши брендований потяг під житлові комплекси та квартири з ремонтом від «Інтергал-Буд». Компанія випустила на ринок новий продукт: повністю мебльовані квартири з ремонтом від забудовника, на підтримку якого організувала масштабний рекламний проєкт — зовнішнє та внутрішнє брендування потягів метрополітену. Реалізували проєкт у партнерстві з холдингом «Мегаполіс». Для більшого охоплення аудиторії забрендували два потяги метро, які курсують на червоній та синій лініях. Холдинг «Мегаполіс» надав такі послуги:



  • зовнішнє брендування. На потязі зображені житлові комплекси «Інтергал-Буд», контакти компанії;
  • внутрішнє брендування. Відтворено дизайнерський ремонт завдяки обклеюванню поверхні усередині вагону;
  • розміщення відеороликів на моніторах.

Справді, побачити дизайн потягу метро у новому стилі є досить неочікувано і приємно. Це ніби ти й не виходив зі своєї оселі. А звична поїздка набула атмосфери домашнього затишку і комфорту. Перше враження від яскравого зовнішнього оформлення підсилює внутрішній дизайн вагону та реклама на моніторах. Ефект миттєвого сприйняття інформаційного матеріалу спрацьовує бездоганно. Для споживача представлений креатив, у якому він не бачить реклами. Перед ним постає сюжет, який надовго зосереджує увагу та легко запам'ятовується. Цікаві подорожі метрополітеном Києва з «Інтергал-Буд»!
Схожi новини