Перевірене рекламне розміщення для DOM.RIA

Кожний з вас погодиться, що в теперішньому суспільстві надзвичайно складно побудувати довірливі відносини з клієнтом. Особливо, якщо це стосується сфери нерухомості. Щоб продати/купити квартиру або дім потрібно покластися тільки на перевірені джерела. Наш клієнт «DOM.RIA» спеціалізується на продажі та оренді різних видів нерухомості як від приватних осіб, так і від забудовників та агенцій нерухомості. Працюючи не перший рік, компанія знає свого клієнта та розуміє на що він очікує, скориставшись їхнім сайтом. Тут лише перевірена нерухомість, забудовники та агенції. Для реалізації рекламних проєктів «DOM.RIA» ми також використовуємо перевірені локації та маркетингові методи:





Реклама в метрополітені для «DOM.RIA» — це масштабний проєкт. Залучена велика кількість рекламних носіїв, що розміщені в різних частинах метро. Це дозволяє не тільки по максимуму охопити увагу відвідувачів, де б вони не знаходились, а й підсилити ефект попередньо побаченої реклами. Наприклад, реклама на вікні вагону посилить побачену перед тим рекламу на ескалаторних склепіннях. Кожний макет — окрема історія зі своїм персональним оповідачем. “Живі” фото людей і ствердне “перевірено” без сумніву сприяють позитивному рішенню споживача скористатись сайтом. Довіра клієнта — річ важлива. Як «DOM.RIA» отримує її завдяки правильній рекламній стратегії та організованій роботі своєї команди, так і «Мегаполіс» — завдяки ефективності виконаних задач, що дозволяють бізнесу замовників рекламних послуг рухатись вперед.



Використані носії для реклами в київському метро:

  • колійні стіни — 68 шт.;
  • інфостійки — 155 шт.;
  • ескалаторні склепіння — 144 шт.;
  • вікно — по 1 у 716 вагонах.

Використані носії для реклами у харківському метро:

  • листівка у вагоні А2 — по 1 шт. у 290 вагонах;
  • колійні стіни — 34 шт;
  • ескалаторні склепіння — 24 шт.
Схожi новини