ООН-реклама й розміщення в метро для APRO

Що, як не набутий досвід, відіграє одну з головних ролей у визначенні рівня професіоналізму. Чим би не займалася людина, будь це майстер з ремонту чи менеджер із продажу реклами, на основі досвіду набагато простіше підібрати правильне рішення та якісно реалізувати задачу. І жоден інструмент не зробить за вас роботу, якщо ви не володієте певними вміннями. Так, завдячуючи своєму десятирічному досвіду, бренд APRO переконаний:

  • Профі з майстра робить не інструмент, а зроблені ним помилки, навички та секрети;
  • Досвід не продається з інструментом;
  • Не варто обирати найдорожчий інструмент, варто покладатися на власний досвід.


Саме ці переконання стали основою першої кампанії APRO, яку ми реалізували в Харкові. Для повноцінного та широкого охоплення аудиторії було залучено два рекламні напрямки:
  • ООН-реклама. Зокрема, розміщення на бордах та призмах, трансляція сюжету на LED-екранах;
  • реклама в метро. Розмістили рекламу на беклайтах та колійних стінах.

Комплексна реклама такого формату дозволила активно взаємодіяти з аудиторією в різних локаціях міста. А макет із цікавими фото та ствердними закликами не дав пропустити жодного візуального контакту. Деталі рекламної кампанії:
  • Тривалість РК: серпень-жовтень 2021 р.;
  • Кількість носіїв ООН-реклами: борд/призма 6*3 — 26 од.; LED-екрани — 4 од.
  • Кількість носіїв у метрополітені: беклайти — 2 од.; колійні стіни — 5 од.
Схожi новини