Масштабний рекламний проєкт для Riviera Village

Мати можливість доторкнутися до створення масштабного унікального проекту і бути причетним до його просування – надзвичайно хвилюючий і відповідальний процес для кожного співробітника холдингу «Мегаполіс». Головне – нам вдалося передати всю грандіозність і чітко донести мету кампанії Riviera Village. Від 2009 до 2020, від 10 га до 150 га, від невеликого котеджного селища до повноцінного містечка зі своєю інфраструктурою – від Riviera Villas до Riviera Village. Зі стратегічною метою на найближчі 10 років – стати кращим місцем для життя на природі під Києвом. Розуміючи всю значущість проєкту «Riviera Village», ми шукали найбільш сучасне унікальне рішення, яке в кінцевому результаті не тільки змогло б залучити і сконцентрувати максимальну увагу на рекламному матеріалі, а й дало б можливість споживачеві по-справжньому оцінити всі переваги побаченої ним пропозиції. Саме для цієї мети була задіяна незвичайна локація в історичному центрі міста Київ поряд з ТЦ «MandarinPlaza», ТЦ «Арена Сіті» і перетином транспортних шляхів. Ефективність розташування підтверджена не тільки щоденним потоком транспортних засобів в кількості близько 144 тис/добу, але і можливістю послідовного представлення сюжету для якнайповнішого сприйняття рекламного меседжу. Для того, щоб елегантно підкреслити основну стилістику бренду, м’яко акцентувати увагу на логотипі і надати атмосфері місця особливого комфорту – професіоналами холдингу «Мегаполіс» використовувалися класичні варіанти світлових екстендерів. Весь процес від ідеї до реалізації – на одному диханні. Результат вражає – завдяки правильності вибору локації і нестандартності подачі, готовий масштабний проєкт викликає захоплення та інтерес сотень тисяч жителів і гостей міста, як у денний, так і у вечірній час доби. На шляху до досконалості разом із рекламним холдингом «Мегаполіс»!
Схожi новини