Історія, як трамвай став рекламним агентом

Місто-легенда Львів… Як реалізувати тут рекламну кампанію, що дала б можливість отримати охоплення усіх жителів та гостей міста? Креативне рішення від «Мегаполіс» і «Цитрус» — і ваша компанія за крок від поставленої цілі! Для рекламного проєкту відомого магазину ґаджетів та аксесуарів «Цитрус» ми використали брендування транспорту. Після зовнішнього обклеювання поверхні, три трамваї виїхали на вулиці міста. Тепер, разом зі своєю щоденною функцією перевезення пасажирів, вони почали виконувати роль рекламних агентів. Для міста Львів, трамваї — топовий носій:




  • вони не мають чіткої прив’язки до певного маршруту, завдяки чому вдається отримати максимальне охоплення міста. Рекламний матеріал можна побачити в абсолютно різних куточках міста;
  • дозволяють інформувати про товари та послуги там, де відсутні конструкції для розміщення зовнішньої реклами;
  • яскравим зображенням привертають увагу широкої аудиторії, серед якої: перехожі, водії зустрічного транспорту та пасажири.

Деякі маршрути, зокрема, проходять недалеко від місць розташування самих магазинів «Цитрус». Побачена реклама на трамваї має підсвідомий вплив на людину. Тим паче якщо трапляється неодноразовий зоровий контакт із нею. Заохочені рекламою, потенційні споживачі неодмінно зацікавляться магазином. А на брендованому трамваї є й адреси львівських точок продажу, і назва сайту онлайн-магазину для любителів інтернет-шопінгу. Нескладно отримувати високі результати, якщо знати правильні шляхи для їх досягнення. Так, хтось дивиться на громадський транспорт, як на спосіб пересування містом, а ми — як на відмінний носій рекламної інформації.


Схожi новини