Немає часу готувати. Чому ринок доставки їжі швидко розвивається
Аналіз успішності стартапу починається з відповіді на питання: «Яку проблему вирішує цей продукт або сервіс?». У кожного з нас є набір щоденних і рутинних проблем, який вимагає системного підходу. Власне кажучи, людина, взагалі, істота лінива, але серед нас багато старанних людей, іменованих винахідниками, підприємцями, інженерами та візіонерами. Коронавірус і локдаун лише посилили компанії в сегменті B2C, які врятували багато ресторанів (особливо в Києві) від неминучого закриття та неабияк допомогли людям, що не мали змоги вийти за покупкою необхідних товарів. Після відновлення ситуації, люди вже не відмовляться від доставки, а конкуренція тільки зростатиме.
Джерело: nv.ua