Дайджест новин рекламного ринку

Сьогодні представляємо новини реклами за першу половину жовтня. Ми не обмежуємо свій професійний інтерес тільки OOH - майбутнє за крос-медійними рішеннями. Ділимося з вами підбіркою цікавих кейсів.
StarLight Media в партнерстві з Adtelligent впроваджує технологію, що дозволяє рекламодавцям досягти нову інтернет-аудиторію

StarLight Media в партнерстві з Adtelligent впроваджує технологію, що дозволяє рекламодавцям досягти нову інтернет-аудиторію

Медіагрупа StarLight Media в партнерстві з технологічною компанією Adtelligent запустила новий метод, що дозволяє ідентифікувати програмне забезпечення для блокування інтернет-реклами і завдяки новітнім методам перешкодити цьому. Технологія дозволить рекламодавцям досягти аудиторію, раніше блокувала доступ до реклами. Система регулярно оновлює способи ідентифікації та робить неможливим їх подолання.

Кейс

Кейс "Антошка": Як редизайн інтернет-магазину привів до зростання коефіцієнта конверсії на 36%

Мережа дитячих магазинів «Антошка» з 2011 року до 2018 року займалася змінами внутрішніх процесів, підвищенням ефективності магазинів, зміною логотипу, створенням нового формату. Перепрошивка торкнулася також інтернет-магазину. Його почали міняти в 2014 році. В результаті редизайну коефіцієнт конверсії інтернет-магазину виріс на 36%. Дмитро Куруза, виконавчий директор компанії з проєктування і дизайну інтерфейсів «Турум-бурум», розповів про кейси «Антошка» в колонці, що вийшла у виданні ain.ua. Наводимо його в повному обсязі.

Кейс фрактального спонсорства Carat Ukraine для бренду Даніссімо

Кейс фрактального спонсорства Carat Ukraine для бренду Даніссімо

Що робити, коли класична схема «адаптований креатив + пряма реклама на ТБ» не працює? Фрактальное спонсорство бренду Даніссімо. У міжнародних компаніях поширена практика адаптації креативних матеріалів інших країн. Бренд Даніссімо не став винятком. Так, в 2018 році після тривалої перерви в медіа редизайн та зміна комунікаційної платформи були підкріплені новим роликом на ТБ в стилі “luxury life”, який успішно показав себе в іншій країні. Несподівано українська цільова аудиторія не впізнала в ролику з яхтами і лімузинами свій улюблений бренд, що супроводжувалося низькими показниками AdRecall і падінням знання бренду замість очікуваного зростання.

Out of home кампанія розтанула, щоб розповісти про наслідки глобального потепління

Out of home кампанія розтанула, щоб розповісти про наслідки глобального потепління

Щоб донести повідомлення про ризики кліматичних змін агентство Zubi і організація із захисту прав тварин Cleo Foundation створили зовнішню кампанію з воску. Створені в рамках кампанії три інсталяції розтанули за п’ять днів під гарячим сонцем Флориди.

Шведські креативщики придумали, як зберегти дистанцію в транспорті

Шведські креативщики придумали, як зберегти дистанцію в транспорті

Агентство Forsman & Bodenfors в Швеції запропонувало просте і геніальне рішення для оператора громадського транспорту Västtrafik, щоб допомогти пасажирам зберегти дистанцію. Креативщики створили сумку, яку пасажири могли поставити на сусіднє сидіння, щоб інші люди не могли сісти поруч. Першу партію з 1000 сумок роздали безкоштовно на центральному вокзалі в Гетеборзі. Повідомлення на сумці говорить: «Я хотів би сісти поруч з тобою, але не зараз. Спасибі, що зберігаєш дистанцію». «Зазвичай ми не просуваємо ідею розміщення сумок на сидінні. Однак під час пандемії це правильна дія», відзначили в компанії.

Схожi новини