Дайджест новин: дослідження і тренди.

Як змінюється ринок в цьому непередбаченому році? Які тренди реклами та дизайну очікують нас в 2021? Читайте наш дайджест досліджень і трендів реклами, щоб бути в курсі актуальних новин. Підписуйтесь на наші соцмережі, щоб не пропустити оновлення рубрики.
20% рітейлерів сподіваються на майбутні свята, щоб вижити

20% рітейлерів сподіваються на майбутні свята, щоб вижити

PayPal випустив дослідження, засноване на відповідях 1 000 представників малого та середнього бізнесу на ринку рітейлу. Один з них – про те, які заходи, на їхню думку, слід прийняти для порятунку бізнесу. 20% рітейлерів розраховують залишитися на плаву за рахунок Чорної п’ятниці і передноворічного сезону.

Які PR-послуги користуються попитом у 2020 році

Які PR-послуги користуються попитом у 2020 році

Якими PR-послугами цікавляться потенційні клієнти? PR агентство Publicity Creating підсумувало статистику звернень за 9 місяців 2020 року. За результатами аналізу звернень за період*, найбільше запитів і звернень від потенційних клієнтів надійшло на розробку і впровадження комплексних комунікаційних програм (як середньострокових, так і довгострокових) – 37%. На другому місці за кількістю звернень – локальні піар-кампанії в ЗМІ та висвітлення подій – 25%. На третє місце вийшов консалтинг і PR-аудит – 21% від загальної кількості звернень.

Глобальні зміни на ринку споживання. Дослідження 4Service

Глобальні зміни на ринку споживання. Дослідження 4Service

З початком пандемії світ зіткнувся з абсолютно новим досвідом, що спричинило очікування серйозних змін споживчої поведінки. Видання MMR наводить дослідження компанії 4Service. 4Service в рамках дослідження опитала представників бізнесу і споживачів про 4 сферам їх взаємодії:

  • доходи/витрати/попит;
  • канали продажів;
  • емоційне ставлення;
  • лояльність.
Відеореклама стимулює на 48% більше продажів, ніж статична реклама

Відеореклама стимулює на 48% більше продажів, ніж статична реклама

Компанія VidMob порівняла результати реклами для рітейлу та e-commerce в Facebook, Instagram, Facebook Messenger і Facebook Audience Network в 4 кварталі за минулі два роки, щоб побачити їх вплив на святковий шопінг. Довжина відеореклами – це ключове питання для маркетологів. 10,15-ти секундні ролики показали: на 19% вищий рівень покупок, ніж звичайні ролики; на 184% кращий результат ніж ролики, тривалістю від 1 до 5 секунд; на 12% ефективніші, ніж ролики тривалістю більше 16 секунд.

Геометричні фігури і приглушені відтінки: 7 трендів графічного дизайну на 2021 рік

Геометричні фігури і приглушені відтінки: 7 трендів графічного дизайну на 2021 рік

Конструктор-інфографік Venngage випустив інфографіку з 7 трендами графічного дизайну, які будуть домінувати в 2021 році. Так, креативщикам слід зосередитися на дизайні, який волає до спокою, позитиву і розуміння, так як 2020 був складним роком.

Також очікуйте побачити приглушені палітри кольорів, так як вони допомагають відчувати себе «в безпеці», класичні шрифти із зарубками, а також геометричні форми. Серед інших трендів – проста візуалізація даних, яка допомагає зробити комунікацію більш ефективною, плоскі іконки і ілюстрації, слайди в соціальних мережах, які допомагають передати довгі текстові повідомлення, та відео з текстом.

Схожi новини