Дайджест новин: дослідження і тренди

Чим ближче Новий рік, тим більше хвилювання у ритейлерів. Багато з них хотіли надолужити згаяне за карантин на святкових розпродажах. Чи вийде? Прогнози були позитивними, але "локдаун вихідного дня" став для багатьох шокуючим рішенням. Читайте, які були плани в наших новинах, щоб потім порівняти з фактичними результатами.
За 9 місяців аптеки продали менше ліків, ніж в минулому році - на 4,6%

За 9 місяців аптеки продали менше ліків, ніж в минулому році - на 4,6%

За 9 місяців українські аптеки продали 1,3 млрд упаковок на суму 79,1 млрд грн. Це на 0,8% і 8% (відповідно) більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це йдеться в матеріалі галузевого видання apteka.ua, яке наводить дані звіту дослідницької компанії Proxima Research.

Якщо розглядати структуру «аптечного кошика», то єдина категорія, яка просіла у продажах в упаковках – це ліки. За січень-вересень українці зменшили купівлю препаратів на 4,6% до 769,4 млн упаковок, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Найпопулярніші бренди смартфонів в Україні

Найпопулярніші бренди смартфонів в Україні

Аналітична компанія Canalys опублікувала список найпопулярніших брендів смартфонів в Україні. Перше місце в списку займає Xiaomi. Продажі смартфонів Xiaomi показали істотне зростання за результатами третього кварталу – вони збільшилися на 82%. Другий за популярністю бренд серед українців – Samsung, у якого динаміка зростання негативна – бренд втратив 6%.

Рейтинг популярних сайтів в жовтні 2020

Рейтинг популярних сайтів в жовтні 2020

У жовтні більшість новинних порталів істотно збільшили свої аудиторії за даними «KantarCMeter».

Найпопулярнішими новинними ресурсами були: Pravda.com.ua, Nv.ua, Unian.net, 24tv.ua, Gordonua.com, Tsn.ua, Korrespondent.net. Українці також активно відвідували сайти вузів в зв’язку з початком навчального року та переходом на дистанційне навчання. Про це свідчить збільшення охоплення домену вузів України Edu.ua.

Перший в офлайні: Makeup відкрив магазин в Києві і планує розвиток мережі в Європі

Перший в офлайні: Makeup відкрив магазин в Києві і планує розвиток мережі в Європі

Найбільший в Україні онлайн-ритейлер косметики і парфумерії відкрив свій перший фізичний магазин в Києві, а незабаром планує запуск власного шоу-руму в Польщі.

Як уточнила в коментарі RAU директор по маркетингу Makeup Любов Калюжна, перша офлайн-точка компанії розпочала роботу в столичному торгово-розважальному центрі «Атмосфера». Загальна площа магазина склала близько 260 кв. м, а площа торгового залу – понад 230 кв.м.

Продажі брендів преміум-сегмента істотно зросли в Intertop

Продажі брендів преміум-сегмента істотно зросли в Intertop

Нещодавно призначений маркетинг-директор Intertop Ukraine Марія Самплавська розповіла про зміни в поведінці споживачів, зростання продажів у преміум-сегменті, а також запуск маркетплейсу і мобільного застосування.

Intertop Ukraine успішно трансформувався з класичного офлайн-продавця взуття до омніканального fashion-оператора. Незважаючи на масштабну мережу фізичних магазинів, яка налічує понад 140 торгових точок по всій країні, ритейлер досягає високої частки онлайн-продажів. Про те, як компанія переживає пандемію коронавірусу і удосконалює customer experience – в її інтерв’ю.

Яким медіа більше довіряють маркетологи

Яким медіа більше довіряють маркетологи

У PointeR Agency провели опитування серед маркетингового співтовариства, щоб визначити, яким ЗМІ вони довіряють і через які канали отримують інформацію.

Опитування було проведено в Україні з серпня по жовтень 2020 і охопило представників індустрії маркетингу, PR і інших дотичних спеціалізацій в агентствах і на стороні компаній. Всього було опитано 154 респондента.

Валерій Варениця про підсумки рекламного ТБ ринку 2020 і перспективи на 2021

Валерій Варениця про підсумки рекламного ТБ ринку 2020 і перспективи на 2021

Валерій Варениця, член правління і комерційний директор групи 1+1 media, член Наглядової ради ВРК, розповів про підсумки рекламного ТБ ринку 2020 і перспективи на 2021.

Рік розпочався з кодування супутникового сигналу і, як наслідок, зростання Other TV, що зменшило доступний інвентар для рекламодавців. Потім перша хвиля карантину, а разом з нею безпрецедентне зростання телеперегляду в березні до 6 годин і 5 хвилин в день на одного глядача. Ці цифри цікаві тим, що вони перевищують показники січня, хоча традиційно саме перший місяць року знаходиться в лідерах по телеперегляду останні 10 років.

Покупці витратять стільки ж на святковий шопінг, як і в 2019 році

Покупці витратять стільки ж на святковий шопінг, як і в 2019 році

Покупці шукають персоналізовані пропозиції, зазначає глобальне дослідження McKinsey, яке опитало більше 3500 покупців в США, Великобританії, Китаї, Німеччині і Франції. Серед опитаних споживачів по всьому світу 26% будуть покладатися на персоналізовані кампанії при пошуку покупок на свята. А 31% на соціальні медіа. Персоналізовані кампанії включають emailи інтернет-активності. Однак в США тільки 18% мають намір покладатися на персоналізовані кампанії, в Німеччині цей відсоток склав 24%, а в Китаї – 40%.

Прогноз маркетингових бюджетів на 2021 Україні

Прогноз маркетингових бюджетів на 2021 Україні

У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine опитали маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів і 51 рекламне агентство), щоб дізнатися, як рекламодавці планують розподіляти маркетингові бюджети і які платні канали просування будуть в пріоритеті в 2021 році. Результати дослідження опублікували в звіті Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік.

Arricano: поведінка споживачів в Києві, Запоріжжі та Кривому Розі

Arricano: поведінка споживачів в Києві, Запоріжжі та Кривому Розі

Девелоперська компанія Arricano Real Estate Plc. надала дані про поведінку покупців в своїх торгових центрах, два з яких працюють в Києві на Лівому березі і по одному в Запоріжжі та Кривому Розі.

«Локдаун, безумовно, поміняв деякі купівельні звички відвідувачів торгових центрів компанії. Наприклад, якщо до карантину найбільш відвідувані дні в ТРЦ були субота та неділя, то сьогодні гості зачастили на шопінг по буднях», – директор з комунікацій Arricano Олена Обухівська. Вона додала, що в Києві жителі спальних мікрорайонів воліють залишатися на своїй території, мінімізувавши поїздки в центр або інші райони.
У ТРЦ «РайON», який працює на Троєщині, відвідуваність під час карантину зросла на 20% в усі дні тижня.

Схожi новини