Дайджест новин бізнесу та ринкових трендів

Кожний місяць 2020 року вносить в правила ведення успішного бізнесу свої поправки. Чим запам'яталася друга половина листопада, чому не вдалося відбити втрати карантину за «Чорну п'ятницю» і як зміняться відносини з клієнтами в майбутньому? Читайте в нашому дайджесті новин бізнесу та трендів.
В рамках ВРК з'явився новий напрямок - «Ukrainian clients abroad promotion»

В рамках ВРК з'явився новий напрямок - «Ukrainian clients abroad promotion»

Минулого тижня Всеукраїнська рекламна коаліція більшістю голосів прийняла рішення створити новий напрямок розвитку – «Ukrainian clients abroad promotion». Керівником напрямку став новообраний член Наглядової ради ВРК, СЕО холдингу NCG (Nostra Communications Group) Дмитро Кутовий. Він поділився цілями на найближче майбутнє: «Ми плануємо збирати, аналізувати і доносити в зручній для сприйняття формі, критично важливу і корисну інформацію, а також розвивати співпрацю ВРК з іншими організаціями та структурами, які зможуть допомогти поліпшенню умов для українських рекламодавців на міжнародній арені».

StarLightMedia спільно з Київстар запускають нове рішення для рекламодавців на основі Big Data

StarLightMedia спільно з Київстар запускають нове рішення для рекламодавців на основі Big Data

StarLightMedia, спільно з Київстар і технологічним партнером Adtеlligent впровадили інновації для показу реклами цільовій аудиторії. Проект дозволяє розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відео реклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора Київстар. «Ми намагаємося пропонувати максимально ефективні рішення для рекламодавців, адже для медіагрупи StarLightMedia інноваційність – один із напрямів розвитку. Як учасники ринку, ми не стоїмо на місці і постійно прагнемо покращувати свої послуги», – розповідає Микола Фаенгольд, директор дивізіону PayTV & Digital StarLightMedia.

Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі

Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі

Дослідження роботи провідних європейських компаній сфери ритейла проводилося під час першого локдауна навесні 2020 року, але зберігає актуальність і під час другого закриття бізнесу на жорсткий карантин. У першому звіті RetailX Europe Top1000 (RXEU Top1000), перерахована тисяча провідних підприємств електронної комерції і багатоканальних рітейлерів, що продають товари на 32-х ринках Європи (EEA). В рамках нового дослідження рітейлери аналізуються по шести параметрах ефективності: стратегія та інновації, зручність для клієнта, взаємодія з брендом, мерчандайзинг, m-commerce і омніканальність, а також операції і логістика.

Невідома компанія купила у Ріната Ахметова мережу АЗС «Паралель»

Невідома компанія купила у Ріната Ахметова мережу АЗС «Паралель»

SCM вийшла з паливного роздрібного бізнесу «Паралель», який він почав розвивати в 1995 році. З 13 листопада у компанії новий власник «Нафтаінвест 2020», який буде займатися подальшим розвитком бізнесу. Згідно з умовами договору сума угоди не розголошується. Про це йдеться на сайті групи компаній. За даними реєстру юридичних та фізичних осіб, кінцевим бенефіціаром ТОВ «Нафтаінвест 2020» є Дубінін Олександр Олександрович. Компанія була створена 9 липня 2020 року, її статутний капітал – 7,5 млн грн, пише «Новий час».

Огляд Jewelry & Accessories

Огляд Jewelry & Accessories

  • Укрзолото відкрили 15 магазинів. Магазин з ергономічним дизайном займає площу 45 кв.м і знаходиться в ТРЦ Осеаn Plaza.
  • Золотий Вік відкрив новий магазин в Умані, який знаходиться за адресою вул. Велика Фонтанна, 36.
  • Ювелірний дім SOVA відкрив торговельну точку в Луцькому ТРЦ ПортCity. Ще один острів мережі почав роботу в полтавському ТРЦ Екватор.
  • Після реконструкції Люксоптика відкрила в запорізькому ТРЦ City Mall оновлений магазин.
  • У київському ТРЦ Blockbuster відкрився один з найбільших магазинів ювелірного бренду Tous в Україні.
  • В Івано-Франківську на вул. Незалежності, 4, почав працювати новий магазин ювелірного бренду Aurum.
  • Pandora тимчасово закриває 20% магазинів по всьому світу через коронавірус.
Мережа АТБ відкрила 100 нових магазинів в 2020 році

Мережа АТБ відкрила 100 нових магазинів в 2020 році

У жовтні поточного року найбільша в Україні мережа продуктових магазинів відкрила 11 абсолютно нових і 10 оновлених торгових точок. Найбільший FMCG-рітейлер України, нараховує +1174 торгові точки. Товарообіг компанії в 2019 році склав більше 120 млрд.грн. Всього з початку поточного року рітейлер відкрив 100 нових магазинів. Ще 38 торгових точок відновили свою роботу після реконструкції.

У ТРЦ в будні дні збільшився трафік до 20%. Після того як ввели карантин вихідного дня

У ТРЦ в будні дні збільшився трафік до 20%. Після того як ввели карантин вихідного дня

У ТРЦ Dream Town трафік відвідувачів в п’ятницю 13-го листопада і в понеділок 16-го зріс приблизно на 20%, в порівнянні з аналогічними днями минулого тижня. Про це пише «Інтерфакс-Україна» з посиланням на директора ТРЦ Романа Ємця.

KFC випустив вантажні святкові бакети

KFC випустив вантажні святкові бакети

Цього року KFC повернуло відчуття ностальгії, заново представивши свої найвідоміші святкові бакети. Мережа ресторанів фаст-фуду випускає різдвяні бакета з 1960-их. Для продовження традиції бренд представив ретро-дизайни 1966 і 1971 років, а також нові, натхненні вінтажною тематикою.

5 моделей, які будуть визначати відносини між брендами та агентствами в 2020-их роках

5 моделей, які будуть визначати відносини між брендами та агентствами в 2020-их роках

Інститут практиків реклами (IPA) визначив п’ять основних моделей розвитку відносин для забезпечення ефективного маркетингу в найближчі 10 років:

  • Титан – бренд вибирає єдину зовнішню структуру для забезпечення всього маркетингу.
  • Інженер – одна структура займається розробкою стратегії, яку будуть реалізувати інші агентства.
  • Коаліція – кілька агентств розробляють і реалізують стратегію.
  • Гібрид – поєднання внутрішнього обслуговування клієнтів із зовнішніми агентствами для розробки і реалізації стратегії.
  • Внутрішня – велика частина маркетингу бренду розробляється власними силами.
Як проджект-команда може допомогти в транзішн: досвід JDE і razom communications

Як проджект-команда може допомогти в транзішн: досвід JDE і razom communications

Перехід до роботи з новим медіа партнером – це складний, довгий і стресовий процес для обох сторін. Спільно з razom communications і Jacobs Douwe Egberts Ukraina продовжуємо відкривати закулісся транзішн-періоду і розбираємося, як налагодити відносини між агентством і клієнтом ефективно і які лайфхаки можна застосовувати, щоб провести перехід безболісно.

Deloitte назвали 7 маркетингових трендів на 2021

Deloitte назвали 7 маркетингових трендів на 2021

Довіра і лояльність до бренду все тісніше переплітаються, в той час як споживачі очікують від брендів здатності швидко міняти курс у ці непрості часи. Такі висновки дослідження Deloitte Insights Global Marketing Trends 2021, в рамках якого опитали 2500 споживачів з ряду країн Європи, Північної Америки, Близького Сходу та Азії, і більш 400 керівників, включаючи директорів по маркетингу в американських глобальних компаніях.

Food Market - продуктова мережа «Епіцентр»

Food Market - продуктова мережа «Епіцентр»

У Львові в складі ТЦ «Епіцентр» відкрився їхній власний продуктовий магазин Food Market площею 800 кв.м. В мережі працює ще два магазини Food Market – у Вінниці (площею 700 кв.м), і в Бучі (Київська область), теж в складі «Епіцентр». Оформлення і концепція в продуктових магазинах у Львові і Вінниці відрізняються.

Зміна планів: які ТРЦ відкриються в 2021 році в Україні

Зміна планів: які ТРЦ відкриються в 2021 році в Україні

У цьому році тільки в Києві повинні були відкритися 7 торгово-розважальних центрів. В результаті відкрився один. Решта перенесли запуск. Retailers дізналися, які з них анонсували початок роботи в 2021 році, при підготовці використовували дані з відкритих джерел, а також дані надані UTG і Colliers International.

Пересічному українцю байдужі знижки на «Чорну П'ятницю» - дослідження

Пересічному українцю байдужі знижки на «Чорну П'ятницю» - дослідження

Українське рекламне агентство Postmen представило дослідження очікувань українських споживачів від розпродажів на «Чорну П’ятницю». Згідно з його результатами, 64% опитаних заявили, що «Чорна П’ятниця» їм байдужа, а 32% стежать за знижками та чекають на розпродаж.

Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології

Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів. Ділимося ключовими результатами дослідження:

  • Компанії створюють технологічну екосистему для всебічного дослідження споживача.
  • Бренди взялися за репутацію в мережі і інвестують в інфлюенс-маркетинг.
  • Компанії посилюють довіру споживача за допомогою проєктів соціального впливу.
  • Половина опитаних планує збільшувати інвестиції в martech.
Схожi новини