Дайджест новин бізнесу та ринкових трендів

Кожний місяць 2020 року вносить в правила ведення успішного бізнесу свої поправки. Чим запам'яталася друга половина листопада, чому не вдалося відбити втрати карантину за «Чорну п'ятницю» і як зміняться відносини з клієнтами в майбутньому? Читайте в нашому дайджесті новин бізнесу та трендів.
В рамках ВРК з'явився новий напрямок - «Ukrainian clients abroad promotion»

В рамках ВРК з'явився новий напрямок - «Ukrainian clients abroad promotion»

Минулого тижня Всеукраїнська рекламна коаліція більшістю голосів прийняла рішення створити новий напрямок розвитку – «Ukrainian clients abroad promotion». Керівником напрямку став новообраний член Наглядової ради ВРК, СЕО холдингу NCG (Nostra Communications Group) Дмитро Кутовий. Він поділився цілями на найближче майбутнє: «Ми плануємо збирати, аналізувати і доносити в зручній для сприйняття формі, критично важливу і корисну інформацію, а також розвивати співпрацю ВРК з іншими організаціями та структурами, які зможуть допомогти поліпшенню умов для українських рекламодавців на міжнародній арені».

Джерело: sostav.ua

StarLightMedia спільно з Київстар запускають нове рішення для рекламодавців на основі Big Data

StarLightMedia спільно з Київстар запускають нове рішення для рекламодавців на основі Big Data

StarLightMedia, спільно з Київстар і технологічним партнером Adtеlligent впровадили інновації для показу реклами цільовій аудиторії. Проект дозволяє розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відео реклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора Київстар. «Ми намагаємося пропонувати максимально ефективні рішення для рекламодавців, адже для медіагрупи StarLightMedia інноваційність – один із напрямів розвитку. Як учасники ринку, ми не стоїмо на місці і постійно прагнемо покращувати свої послуги», – розповідає Микола Фаенгольд, директор дивізіону PayTV & Digital StarLightMedia.

Джерело: sostav.ua

Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі

Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі

Дослідження роботи провідних європейських компаній сфери ритейла проводилося під час першого локдауна навесні 2020 року, але зберігає актуальність і під час другого закриття бізнесу на жорсткий карантин. У першому звіті RetailX Europe Top1000 (RXEU Top1000), перерахована тисяча провідних підприємств електронної комерції і багатоканальних рітейлерів, що продають товари на 32-х ринках Європи (EEA). В рамках нового дослідження рітейлери аналізуються по шести параметрах ефективності: стратегія та інновації, зручність для клієнта, взаємодія з брендом, мерчандайзинг, m-commerce і омніканальність, а також операції і логістика.

Джерело: RAU

Невідома компанія купила у Ріната Ахметова мережу АЗС «Паралель»

Невідома компанія купила у Ріната Ахметова мережу АЗС «Паралель»

SCM вийшла з паливного роздрібного бізнесу «Паралель», який він почав розвивати в 1995 році. З 13 листопада у компанії новий власник «Нафтаінвест 2020», який буде займатися подальшим розвитком бізнесу. Згідно з умовами договору сума угоди не розголошується. Про це йдеться на сайті групи компаній. За даними реєстру юридичних та фізичних осіб, кінцевим бенефіціаром ТОВ «Нафтаінвест 2020» є Дубінін Олександр Олександрович. Компанія була створена 9 липня 2020 року, її статутний капітал – 7,5 млн грн, пише «Новий час».

Джерело: RETAILERS

Огляд Jewelry & Accessories

Огляд Jewelry & Accessories

  • Укрзолото відкрили 15 магазинів. Магазин з ергономічним дизайном займає площу 45 кв.м і знаходиться в ТРЦ Осеаn Plaza.
  • Золотий Вік відкрив новий магазин в Умані, який знаходиться за адресою вул. Велика Фонтанна, 36.
  • Ювелірний дім SOVA відкрив торговельну точку в Луцькому ТРЦ ПортCity. Ще один острів мережі почав роботу в полтавському ТРЦ Екватор.
  • Після реконструкції Люксоптика відкрила в запорізькому ТРЦ City Mall оновлений магазин.
  • У київському ТРЦ Blockbuster відкрився один з найбільших магазинів ювелірного бренду Tous в Україні.
  • В Івано-Франківську на вул. Незалежності, 4, почав працювати новий магазин ювелірного бренду Aurum.
  • Pandora тимчасово закриває 20% магазинів по всьому світу через коронавірус.

Джерело: RAU

Мережа АТБ відкрила 100 нових магазинів в 2020 році

Мережа АТБ відкрила 100 нових магазинів в 2020 році

У жовтні поточного року найбільша в Україні мережа продуктових магазинів відкрила 11 абсолютно нових і 10 оновлених торгових точок. Найбільший FMCG-рітейлер України, нараховує +1174 торгові точки. Товарообіг компанії в 2019 році склав більше 120 млрд.грн. Всього з початку поточного року рітейлер відкрив 100 нових магазинів. Ще 38 торгових точок відновили свою роботу після реконструкції.

Джерело: TradeMasterGroupe

У ТРЦ в будні дні збільшився трафік до 20%. Після того як ввели карантин вихідного дня

У ТРЦ в будні дні збільшився трафік до 20%. Після того як ввели карантин вихідного дня

У ТРЦ Dream Town трафік відвідувачів в п’ятницю 13-го листопада і в понеділок 16-го зріс приблизно на 20%, в порівнянні з аналогічними днями минулого тижня. Про це пише «Інтерфакс-Україна» з посиланням на директора ТРЦ Романа Ємця.

Джерело: RETAILERS

KFC випустив вантажні святкові бакети

KFC випустив вантажні святкові бакети

Цього року KFC повернуло відчуття ностальгії, заново представивши свої найвідоміші святкові бакети. Мережа ресторанів фаст-фуду випускає різдвяні бакета з 1960-их. Для продовження традиції бренд представив ретро-дизайни 1966 і 1971 років, а також нові, натхненні вінтажною тематикою.

Джерело: MMR

5 моделей, які будуть визначати відносини між брендами та агентствами в 2020-их роках

5 моделей, які будуть визначати відносини між брендами та агентствами в 2020-их роках

Інститут практиків реклами (IPA) визначив п’ять основних моделей розвитку відносин для забезпечення ефективного маркетингу в найближчі 10 років:

  • Титан – бренд вибирає єдину зовнішню структуру для забезпечення всього маркетингу.
  • Інженер – одна структура займається розробкою стратегії, яку будуть реалізувати інші агентства.
  • Коаліція – кілька агентств розробляють і реалізують стратегію.
  • Гібрид – поєднання внутрішнього обслуговування клієнтів із зовнішніми агентствами для розробки і реалізації стратегії.
  • Внутрішня – велика частина маркетингу бренду розробляється власними силами.

Джерело: sostav.ua

Як проджект-команда може допомогти в транзішн: досвід JDE і razom communications

Як проджект-команда може допомогти в транзішн: досвід JDE і razom communications

Перехід до роботи з новим медіа партнером – це складний, довгий і стресовий процес для обох сторін. Спільно з razom communications і Jacobs Douwe Egberts Ukraina продовжуємо відкривати закулісся транзішн-періоду і розбираємося, як налагодити відносини між агентством і клієнтом ефективно і які лайфхаки можна застосовувати, щоб провести перехід безболісно.

Джерело: MMR

Deloitte назвали 7 маркетингових трендів на 2021

Deloitte назвали 7 маркетингових трендів на 2021

Довіра і лояльність до бренду все тісніше переплітаються, в той час як споживачі очікують від брендів здатності швидко міняти курс у ці непрості часи. Такі висновки дослідження Deloitte Insights Global Marketing Trends 2021, в рамках якого опитали 2500 споживачів з ряду країн Європи, Північної Америки, Близького Сходу та Азії, і більш 400 керівників, включаючи директорів по маркетингу в американських глобальних компаніях.

Джерело: MMR

Food Market - продуктова мережа «Епіцентр»

Food Market - продуктова мережа «Епіцентр»

У Львові в складі ТЦ «Епіцентр» відкрився їхній власний продуктовий магазин Food Market площею 800 кв.м. В мережі працює ще два магазини Food Market – у Вінниці (площею 700 кв.м), і в Бучі (Київська область), теж в складі «Епіцентр». Оформлення і концепція в продуктових магазинах у Львові і Вінниці відрізняються.

Джерело: RETAILERS

Зміна планів: які ТРЦ відкриються в 2021 році в Україні

Зміна планів: які ТРЦ відкриються в 2021 році в Україні

У цьому році тільки в Києві повинні були відкритися 7 торгово-розважальних центрів. В результаті відкрився один. Решта перенесли запуск. Retailers дізналися, які з них анонсували початок роботи в 2021 році, при підготовці використовували дані з відкритих джерел, а також дані надані UTG і Colliers International.

Джерело: RETAILERS

Пересічному українцю байдужі знижки на «Чорну П'ятницю» - дослідження

Пересічному українцю байдужі знижки на «Чорну П'ятницю» - дослідження

Українське рекламне агентство Postmen представило дослідження очікувань українських споживачів від розпродажів на «Чорну П’ятницю». Згідно з його результатами, 64% опитаних заявили, що «Чорна П’ятниця» їм байдужа, а 32% стежать за знижками та чекають на розпродаж.

Джерело: ain

Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології

Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів. Ділимося ключовими результатами дослідження:

  • Компанії створюють технологічну екосистему для всебічного дослідження споживача.
  • Бренди взялися за репутацію в мережі і інвестують в інфлюенс-маркетинг.
  • Компанії посилюють довіру споживача за допомогою проєктів соціального впливу.
  • Половина опитаних планує збільшувати інвестиції в martech.

Джерело: Sostav.ua

Схожi новини
Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 299-21-23

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63
    Будемо раді співпрацювати
    Ми зв'яжемось з Вами максимально швидко
    Ваша заявка успішно надіслана

      Будемо раді співпраці
      Megapolis Facebook Megapolis Telegram Megapolis Viber