Піти в онлайн або померти - стратегія виживання рітейлу
Під час карантину війна за клієнта між оффлайн та онлайн набула небаченого розмаху. Навіть «продуктові магазини біля дому» на кшталт «АТБ» або «Фори» запустили власні онлайн-майданчики. І це лише початок. Через кілька років, бізнесу, що не зумів осідлати інтернет-тренди, прийдеться дуже і дуже важко. Вже зараз більшість покупців шукають товар в інтернеті, потім йдуть в магазин, щоб оцінити його наживо і, можливо, – тільки можливо – купити. Раніше оффлайн-магазини могли розраховувати на стабільний сегмент покупців, які прийшли саме за покупкою. Послуга швидкої доставки поступово веде в онлайн навіть їх.
Джерело: RETAILORS