Дайджест новин

Кінець року - час робити висновки і застосовувати отриманий досвід в прогнозах на майбутнє. Як налаштований український фарм-сегмент, ритейл DIY-формату і що приносить щастя українським жінкам - ми зібрали в дайджесті досліджень і трендів за другу половину жовтня.
Піти в онлайн або померти - стратегія виживання рітейлу

Піти в онлайн або померти - стратегія виживання рітейлу

Під час карантину війна за клієнта між оффлайн та онлайн набула небаченого розмаху. Навіть «продуктові магазини біля дому» на кшталт «АТБ» або «Фори» запустили власні онлайн-майданчики. І це лише початок. Через кілька років, бізнесу, що не зумів осідлати інтернет-тренди, прийдеться дуже і дуже важко. Вже зараз більшість покупців шукають товар в інтернеті, потім йдуть в магазин, щоб оцінити його наживо і, можливо, – тільки можливо – купити. Раніше оффлайн-магазини могли розраховувати на стабільний сегмент покупців, які прийшли саме за покупкою. Послуга швидкої доставки поступово веде в онлайн навіть їх.

Що в аптечному бізнесі змінилося з карантином і відкриттям онлайн-торгівлі?

Що в аптечному бізнесі змінилося з карантином і відкриттям онлайн-торгівлі?

Під час карантину клієнт міг замовити з доставкою додому навіть одну маску або один цитрамон. Про це Дмитро Шишацький генеральний директор Українського аптечного холдингу. А також про те, як пандемія і розвиток інтернет-торгівлі змінили аптечний бізнес, в чому особливість роботи в різних регіонах країни та які перспективи розвитку аптечного бізнесу.

Уже третя компанія запустила сервіс прокату електросамокатів в Києві

Уже третя компанія запустила сервіс прокату електросамокатів в Києві

Scroll вже третя компанія в Києві, яка запустила сервіс прокату е-скутерів. Про це компанія повідомила на своїй сторінці в Facebook. Ціна розблокування електросамоката – 10 грн. Вартість хвилини їзди – 4 грн. Scroll працює в партнерстві з американським сервісом шеринга е-скутерів Bird. Щоб користуватися електросамокатами Scroll в Києві, необхідно завантажити мобільний додаток сервісу Bird.

Що змінилося у продажі меблів за карантин і як наростити продажі у цьому напрямку?

Що змінилося у продажі меблів за карантин і як наростити продажі у цьому напрямку?

Керівник напряму «Меблі» компанії «Епіцентр К» дав розгорнуте інтерв’ю, в якому розповів про динаміку товарообігу в період карантину, зростанні онлайн-продажів і про плани з нарощування частки на українському ринку і розвиток нового формату магазинів за межами мережі ТЦ Епіцентр. Поділився він і тим, як вони збираються досягти мети – лідерство на ринку меблів з часткою 25-30%.

Компанія Avon разом з Kantar провели всеукраїнське дослідження жінок: перші результати

Компанія Avon разом з Kantar провели всеукраїнське дослідження жінок: перші результати

Щастя для жінок поняття нестабільне: кожна 3-тя українка як щаслива, так і нещасна однаково. Щасливими себе назвали 59% жінок, а дуже щасливими – тільки 14%. 6% швидше нещасні, а абсолютно нещасні – 2% українок. Ось уже 135 років Avon ставить інтереси жінки понад усе. Компанія підтримує дівчат і їх прагнення бути щасливими і здоровими, успішними і фінансово незалежними, створює красу, доступну кожному. Щоб зрозуміти українок краще, Avon провела масштабне національне дослідження про сучасну жінку, в якому взяли участь 1000 респонденток у віці 18-65 років.

Відсутність костюмів і командного духу. Microsoft представила дослідження віддаленої роботи

Відсутність костюмів і командного духу. Microsoft представила дослідження віддаленої роботи

Керівники і працівники компаній не хочуть повертатися до колишнього формату офісної роботи, після пандемії більшість компаній збирається залишити гнучкий графік і в майбутньому. При цьому у компаній, які перейшли на віддалену роботу, спостерігаються проблеми з впровадженням нових рішень і відсутністю командного духу у співробітників. Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією Microsoft спільно з KRC Research, Boston Consulting Group і доктором Майклом Парком з Wharton School.

Схожi новини