Чуттєвість і свобода в LED форматі

Ми бачимо і відчуваємо. Відчуваємо аромати і бачимо красу навколишнього світу. Ми сприймаємо все, що навколо нас, і на фоні нашого сприйняття приймаємо рішення. Для бренду відчуття клієнта стають основним фактором при підготовці рекламного прояву. Особливо, якщо цей продукт неможливо відчути тут і зараз фізично.







Нові парфумерні продукти від компанії «L'Oreal» дійсно унікальні. Ексклюзивні аромати та красиве оформлення привертають увагу. Для отримання максимального відчуття цієї унікальності були використані найсучасніші рішення від компанії «Мегаполіс». Єдиний в Україні кутовий LED екран у поєднанні з якісно підібраним відеорядом принесли очікувану увагу цільової аудиторії.







У співпраці з РК «Publicis» ми змогли досягти належного ефекту та реакції аудиторії. Нам удалося затримати погляд, передати статусність і силу нових ароматів «Libre» від популярного бренду «Yves Saint Laurent».









Деталі рекламної кампанії:
  • Адреса розміщення: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 16
  • Розміри рекламного носія: 23*8 м
  • Тривалість роботи носія: 7:00-22:00
  • OTS: 29 тис/добу
Схожi новини