Повернути Харкову статус міста високих технологій та інновацій, залучити нові інвестиції для активного і стабільного зростання економіки нашої країни, розвивати й розвиватися — такі амбітні завдання стоять перед інвестиційною групою DCH.
Хоча рішення про інвестування залежить від безлічі різноманітних факторів — репутація та надійність DCH відіграють найважливішу роль. Саме в стратегії зміцнення іміджу та розвитку бренду інвест-групи DCH брав участь наш холдинг останні роки.
У 2010 році компанія взялася за будівництво сучасного аеропорту в Харкові. DCH займалася будівництвом з нуля сучасних пасажирського і вантажного терміналів, реставрацією і перепрофілюванням історичної будівлі старого терміналу, благоустроєм прилеглої території. Усі роботи були виконані в дуже короткий термін — до Євро-2012. На цей час, компанія продовжує активно підтримувати МАХ і управляє діяльністю всього аеропорту, як оператор-експлуатант.
Але на цьому робота із покращення атмосфери для залучення в Україну іноземного капіталу не зупинилася. Відродження інвестиційної діяльності засновника і президента DCH Олександра Ярославського 5 років тому запустило низку значущих подій: залучення нових інвесторів з-за кордону, повернення до життя Харківського тракторного заводу, процвітання міжнародного аеропорту «Харків»… Усі реалізовані проєкти, вигідні угоди й контракти принесли DCH не лише визнання та популярність, а й дали нашій країні унікальні інноваційні можливості для розвитку.
- Стартувало відновлення Харківського тракторного заводу.
- DCH стала партнером XIII міжнародного форуму YES 2017.
- Міжнародна рада аеропортів ACI EUROPE включила Харківський аеропорт у рейтинг «повітряних воріт» Європи з найбільш успішним розвитком у 2016 році.
- DCH придбав СК «ІНГО Україна».
- Придбано рудник «Суха Балка» в Кривому Розі.
- DCH придбав ПрАТ «Дніпровський металургійний завод».
- Створена компанія «DCH STEEL».
- Отримання безстрокового сертифіката відповідності МАХ найвищим стандартам Європейського Союзу.
- Меморандум про співпрацю з китайською інвестиційною корпорацією ZTE в рамках проєкту «Екополіс ХТЗ».
- Партнерство з турецькою будівельною компанією «MAKYOL».
- Придбано «Банк Кредит Дніпро».
- Підтримка DCH і Олександром Ярославським виготовлення харківськими фахівцями приладу ШВЛ світового рівня.
- Представлений проєкт виробництва трамваїв на базі «Екополіс ХТЗ».
Відновивши інвестиційну діяльність, DCH активно взялися за іміджеве просування. Для реалізації був залучений холдинг «Мегаполіс», який став вірним помічником у цьому напрямку для компанії, що впевнено розвивається.
За пройдений спільно шлях із 2016-го по сьогоднішній час «Мегаполіс» для DCH розмістив рекламні сюжети більш ніж на 3000 носіїв у Харкові, Києві, Кривому Розі; охоплення залученої аудиторії перетнуло позначку більше мільйона осіб.
Відновлення роботи ХТЗ вимагало рекламної підтримки. DCH запустила ряд рекламних кампаній. Основна частина рекламних носіїв перебувала на в’їзді-виїзді на магістраль, яка пов’язує аеропорт із центром. Це привернуло до діяльності компанії увагу харків’ян та іноземців, які прибули в Україну.
За загальними річними показниками у Харкові:
- Використано рекламних носіїв: 141
- ОTS: 45 182
Зростає просування DCH у Харкові. Крім центральних частин міста, просування посилено направлене на аудиторію мешканців та гостей спальних районів.
Географія розміщення також розширюється: з’являються щити з рекламним матеріалом у Кривому Розі, що пов’язано з придбанням важливого об’єкта тут, а саме, рудника «Суха Балка».
За загальними річними показниками у Харкові:
- Використано рекламних носіїв: 1 008
- ОTS: 320 334
За загальними річними показниками в Кривому Розі:
- Використано рекламних носіїв: 4
- ОTS: 1 044
Кількість носіїв для реклами в Харкові зменшено до рівня підтримки програми — з акцентом на центр і аеропорт. Для розміщення матеріалу були залишені площині, які мали кращі показники по охопленню і якості ЦА. Реклама в Кривому Розі дещо розширюється.
За загальними річними показниками у Харкові:
- Використано рекламних носіїв: 682
- ОTS: 206 886
За загальними річними показниками в Кривому Розі:
- Використано рекламних носіїв: 5
- ОTS: 1 276
До географії просування DCH додається Київ. Розміщення реклами в столиці — це можливість заявити про себе ще більшій кількості потенційних бізнес-партнерів і українців.
У Харкові значно посилюється рекламна кампанія по центру, відбувається підтримка сусідніх магістралей і районів.
У Кривому Розі збільшується кількість розміщених носіїв. Відповідно зростають і охоплення: майже в 4 рази у порівнянні з попереднім роком.
За загальними річними показниками у Харкові:
- Використано рекламних носіїв: 854
- ОTS: 306 559
За загальними річними показниками у Києві:
- Використано рекламних носіїв: 109
- ОTS: 61 335
У Харкові кількість площин скорочено, але посилена програма по аеропорту з центру — підібрані площини з максимальним охопленням аудиторії.
Залишилася підтримка рекламних проявів у Києві та Кривому Розі.
За загальними річними показниками у Харкові:
- Використано рекламних носіїв: 360
- ОTS: 138 492
За загальними річними показниками у Києві:
- Використано рекламних носіїв: 39
- ОTS: 23 901
За загальними річними показниками в Кривому Розі
- Використано рекламних носіїв: 5
- ОTS: 1296
Coming soon...
Ми щиро раді, що така сильна команда, як DCH, для реалізації своєї стратегії просування вибрала в помічники «Мегаполіс». Цю довіру ми готові конвертувати в наш внесок у розвиток сучасного Харкова, Києва та інших міст нашої країни.