DCH
| 5 років разом із Мегаполіс

Повернути Харкову статус міста високих технологій та інновацій, залучити нові інвестиції для активного і стабільного зростання економіки нашої країни, розвивати й розвиватися — такі амбітні завдання стоять перед інвестиційною групою DCH.

Хоча рішення про інвестування залежить від безлічі різноманітних факторів — репутація та надійність DCH відіграють найважливішу роль. Саме в стратегії зміцнення іміджу та розвитку бренду інвест-групи DCH брав участь наш холдинг останні роки.

У 2010 році компанія взялася за будівництво сучасного аеропорту в Харкові. DCH займалася будівництвом з нуля сучасних пасажирського і вантажного терміналів, реставрацією і перепрофілюванням історичної будівлі старого терміналу, благоустроєм прилеглої території. Усі роботи були виконані в дуже короткий термін — до Євро-2012. На цей час, компанія продовжує активно підтримувати МАХ і управляє діяльністю всього аеропорту, як оператор-експлуатант.

Але на цьому робота із покращення атмосфери для залучення в Україну іноземного капіталу не зупинилася. Відродження інвестиційної діяльності засновника і президента DCH Олександра Ярославського 5 років тому запустило низку значущих подій: залучення нових інвесторів з-за кордону, повернення до життя Харківського тракторного заводу, процвітання міжнародного аеропорту «Харків»… Усі реалізовані проєкти, вигідні угоди й контракти принесли DCH не лише визнання та популярність, а й дали нашій країні унікальні інноваційні можливості для розвитку.

Хроніка проєктів DCH

2016 DCH - Megapolis
2016
  • Стартувало відновлення Харківського тракторного заводу.
  • DCH стала партнером XIII міжнародного форуму YES 2017.
2016
2017
  • Міжнародна рада аеропортів ACI EUROPE включила Харківський аеропорт у рейтинг «повітряних воріт» Європи з найбільш успішним розвитком у 2016 році.
  • DCH придбав СК «ІНГО Україна».
  • Придбано рудник «Суха Балка» в Кривому Розі.
2017
2018
DCH придбав ПрАТ «Дніпровський металургійний завод».
2018
2019
  • Створена компанія «DCH STEEL».
  • Отримання безстрокового сертифіката відповідності МАХ найвищим стандартам Європейського Союзу.
2019
2020
  • Меморандум про співпрацю з китайською інвестиційною корпорацією ZTE в рамках проєкту «Екополіс ХТЗ».
  • Партнерство з турецькою будівельною компанією «MAKYOL».
  • Придбано «Банк Кредит Дніпро».
  • Підтримка DCH і Олександром Ярославським виготовлення харківськими фахівцями приладу ШВЛ світового рівня.
  • Представлений проєкт виробництва трамваїв на базі «Екополіс ХТЗ».
2020

Хроніка розміщення рекламних проєктів

Відновивши інвестиційну діяльність, DCH активно взялися за іміджеве просування. Для реалізації був залучений холдинг «Мегаполіс», який став вірним помічником у цьому напрямку для компанії, що впевнено розвивається.

За пройдений спільно шлях із 2016-го по сьогоднішній час «Мегаполіс» для DCH розмістив рекламні сюжети більш ніж на 3000 носіїв у Харкові, Києві, Кривому Розі; охоплення залученої аудиторії перетнуло позначку більше мільйона осіб.

2016
Відновлення роботи ХТЗ вимагало рекламної підтримки. DCH запустила ряд рекламних кампаній. Основна частина рекламних носіїв перебувала на в’їзді-виїзді на магістраль, яка пов’язує аеропорт із центром. Це привернуло до діяльності компанії увагу харків’ян та іноземців, які прибули в Україну.
За загальними річними показниками у Харкові:
  • Використано рекламних носіїв: 141
  • ОTS: 45 182
2017

Зростає просування DCH у Харкові. Крім центральних частин міста, просування посилено направлене на аудиторію мешканців та гостей спальних районів.

Географія розміщення також розширюється: з’являються щити з рекламним матеріалом у Кривому Розі, що пов’язано з придбанням важливого об’єкта тут, а саме, рудника «Суха Балка».

За загальними річними показниками у Харкові:
  • Використано рекламних носіїв: 1 008
  • ОTS: 320 334
За загальними річними показниками в Кривому Розі::
  • Використано рекламних носіїв: 4
  • ОTS: 1 044
2018
Кількість носіїв для реклами в Харкові зменшено до рівня підтримки програми — з акцентом на центр і аеропорт. Для розміщення матеріалу були залишені площині, які мали кращі показники по охопленню і якості ЦА. Реклама в Кривому Розі дещо розширюється.
За загальними річними показниками у Харкові:
  • Використано рекламних носіїв: 682
  • ОTS: 206 886
За загальними річними показниками в Кривому Розі:
  • Використано рекламних носіїв: 5
  • ОTS: 1276
2019
2019

До географії просування DCH додається Київ. Розміщення реклами в столиці — це можливість заявити про себе ще більшій кількості потенційних бізнес-партнерів і українців.

У Харкові значно посилюється рекламна кампанія по центру, відбувається підтримка сусідніх магістралей і районів.

У Кривому Розі збільшується кількість розміщених носіїв. Відповідно зростають і охоплення: майже в 4 рази у порівнянні з попереднім роком.

За загальними річними показниками у Харкові:
  • Використано рекламних носіїв: 854
  • ОTS: 306 559
За загальними річними показниками у Києві:
  • Використано рекламних носіїв: 109
  • ОTS: 61 335
2020

У Харкові кількість площин скорочено, але посилена програма по аеропорту з центру — підібрані площини з максимальним охопленням аудиторії.

Залишилася підтримка рекламних проявів у Києві та Кривому Розі.

За загальними річними показниками у Харкові:
  • Використано рекламних носіїв: 360
  • ОTS: 138 492
За загальними річними показниками у Києві:
  • Використано рекламних носіїв: 39
  • ОTS: 23 901
За загальними річними показниками в Кривому Розі:
  • Використано рекламних носіїв: 5
  • ОTS: 1 296
2021
Coming soon...
Ми щиро раді, що така сильна команда, як DCH, для реалізації своєї стратегії просування вибрала в помічники «Мегаполіс». Цю довіру ми готові конвертувати в наш внесок у розвиток сучасного Харкова, Києва та інших міст нашої країни.
Графік розміщень за весь період співпраці
Формат20162017201820192020Загалом
Беклайт1160282111131
Лайтбокс2177--26
Зупинка1184493710191
Призма18154130175121598
Сіті-лайт96536295144
Скролл835473756222051832
Мегафасад---639
Щит785628949292
Загалом1411 0126879794043 223