logo

Журнал Intercity Onboard Magazine
Журнал Intercity Onboard Magazine

Що найбільше налаштовує людину до читання? Звичайно, це наявність вільного часу, привабливий зовнішній макет друкованого видання та спокійна обстановка навколо. У метушні сучасного світу частим місцем, де люди можуть дозволити собі довгоочікувані хвилини відпочинку за переглядом захоплюючого журналу або книги – є дорога. Бортовий журнал Intercity Onboard Magazine пропонує для свого читача цікаву інформацію на різні сучасні теми. Над створенням кожного номеру працює команда справжніх знавців своєї справи. Кращі професійні редактори, репортери, дизайнери, фотографи ретельно готують матеріал, який розрахований на освічену вимогливу аудиторію, що здійснює ділові та індивідуальні поїздки в найбільші міста України: Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Перемишль, Кривий Ріг, Костянтинівка. Реклама в журналі Intercity Onboard Magazine – це унікальний спосіб донести і виділити серед конкурентів ваші комерційні пропозиції для аудиторії пасажирів, серед яких кваліфіковані фахівці різних галузей, топ-менеджери провідних компаній, керівники і власники підприємств різних форм власності, а також – іноземні гості нашої країни.

Переваги реклами в журналі Intercity Onboard Magazine

Розміщення реклами в журналі Інтерсіті – це гарантований метод залучення потенційних клієнтів, число яких збільшується також за рахунок можливості кожного пасажира взяти журнал з собою після поїздки. Щоб переконатись в позитивному результаті і ефективності рекламної кампанії на сторінках Intercity Onboard Magazine, розглянемо кілька важливих переваг даного виду просування:

  • широке охоплення цільової аудиторії середнього і вище середнього рівня доходів
  • тривалість рекламного контакту
  • сучасний і трендовий метод просування
  • ненав'язливість рекламного матеріалу для перегляду
  • доступність глянцевого видання для кожного пасажира
  • підвищує іміджеві показники вашого бренду або компанії
Можливості з розміщення реклами в журналі

Вартість реклами в журналі Інтерсіті насамперед залежить від того, якому формату розміщення ви віддасте перевагу. Для подання рекламного матеріалу доступні:
стандартні формати розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
нестандартні формати розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Для того, щоб перейти компанії на новий рівень, зацікавити і залучити в свій бізнес найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами – розмістіть рекламу в журналі Intercity Onboard MAGAZINE і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування. Дізнатися ціни на рекламу в журналі, а також вирішити всі виникаючі питання – вам допоможуть наші фахівці.

Обкладинка

Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.

Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Зображення не існує
Суперобкладинка

Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не тільки виділитися на тлі інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Зображення не існує
Картонне вкладення

При наявності вільного часу кожний пасажир Інтерсіті з надзвичайним інтересом скористається можливістю переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.

Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Зображення не існує
Зображення не існує
Розвороти

Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі Інтерсіті використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення споживача, далі ж все залежить від барвистості дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Зображення не існує
Піар-стаття

Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі Intercity Onboard Magazine. Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки кращі та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.

Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть грамотний інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.

Уточнити всі питання щодо розташування та написання статті ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями.

Зображення не існує
Іміджева смуга

Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету. Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання для кожного потенційного споживача.

Для отримання більш детальної інформації про роботу відділу та відповідей на інші питання, що виникають, зателефонуйте фахівцям нашого холдингу.

Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості