З появою нових технологій зацікавити людину читанням журналу не просто, але – цілком реально. Коли барвисті фотографії або ілюстрації привертають погляд, мимохідь ми починаємо читати текст, де від захоплюючого сюжету нас вже не відірвати. При цьому достатня кількість вільного часу і повна розслабленість сприяють найкращому сприйняттю переглянутого матеріалу. Так, готуючись до польоту в залі очікування аеропорту, або вже на самому борту літака, кожен пасажир з інтересом візьме в руки сучасне глянцеве видання і з помітним захопленням почне переглядати його.
Саме такий рекламно-інформаційний журнал з 2015-го року в Києві випускає холдинг «Мегаполіс», який в 2019 році після ребрендингу отримав назву The Air by KBP. На сьогоднішній день – це двомовне (українська та англійська мова) рекламно-інформаційне іміджеве видання Міжнародного аеропорту «Бориспіль».
Реклама в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль» – це унікальний шанс для просування будь-якого бізнесу. Красиві яскраві сторінки привертають увагу кожного пасажира своїм дизайном, цікавими статтями про інші країни, про життя відомих особистостей та інтерв’ю з ними, написані нашими кращими кореспондентами. Все, чим захоплюються сучасні люди – можна побачити у виданні, а, відповідно, і викликати цим інтерес у пасажирів, які і є цією категорією. Крім того, саме тут можна дізнатися незвичайні факти про сам аеропорт і подивитися оригінальні фото.
Розглянемо головні переваги реклами в журналі в аеропорту, щоб упевнитися в ефективності реалізованої рекламної кампанії з використанням даного виду просування:
Журнал розповсюджується у всіх залах очікування галереї міжнародних польотів аеропорту «Бориспіль», де його розставлено на спеціальних стійках біля місць відпочинку пасажирів. Для наших клієнтів доступні наступні можливості розміщення реклами в журналі в аеропорту «Бориспіль»:
- стандартні формати розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
- нестандартні формати розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Щоб пропозиція зацікавила і привернула до вашого бізнесу найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами – розмістіть рекламу в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль» і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування. Щоб дізнатись ціни на рекламу в журналі в аеропорту – зв’яжіться з нашими фахівцями.