Як налаштувати настрій пасажира для польоту? Звичайно, захопити його чимось цікавим ще в залі очікування, а вже потім, на самому борту. Читання і перегляд красивого глянцевого видання – саме те, що потрібно. У журналі кожен може знайти те, що його зацікавить, адже тут зібрані захоплюючі розповіді про інші країни, про подорожі, про зірок, інтерв'ю з ними і багатьма відомими особистостями. Також є можливість побачити фотографії і прочитати унікальні факти з життя аеропорту. Реклама в журналі – це найкращий метод впливу на людину для легкого сприйняття нею інформації. Пасажир невимушено сприйматиме той інформаційний матеріал, який йому представлений і відмінно запам’ятає сторінки з яскравим макетом реклами, що просувається. Таким рекламно-інформаційним виданням з 2016-го року в аеропорту «Львів» є Air magazine Lviv. Це щомісячний журнал від холдингу «Мегаполіс», над створенням якого працює команда талановитих, захоплених своєю справою редакторів, дизайнерів, стилістів і фотографів.
Щоб упевнитися в ефективності та порівняти вартість реклами в журналі в аеропорту з іншими рекламними проявами, розглянемо головні переваги, якими керуються багато підприємців, роблячи свій вибір на користь цього виду просування:
Журнал Air magazine Lviv розповсюджується в аеропорту у всіх місцях з найбільшою кількістю пасажиропотоку та на борту літаків. Щоб розмістити рекламу в журналі в аеропорту «Львів» кожен клієнт холдингу «Мегаполіс» може скористатися:
- стандартними форматами розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
- нестандартними форматами розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Дізнатися ціни на рекламу в журналі та вирішити всі питання ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями. Багаторічний досвід, безліч вдало реалізованих проєктів і позитивні відгуки наших клієнтів підтверджують професіоналізм співробітників холдингу «Мегаполіс», якість роботи і ефективність отриманого результату рекламної кампанії.