У сучасному світі новітні маркетингові технології дозволяють зробити вашу рекламу настільки унікальною і оригінальною, що кожна людина, зовсім не цікавлячись раніше тим чи іншим товаром або послугою, мимоволі зверне на неї свою увагу. Для точного охоплення конкретної цільової аудиторії доречно використовувати певний тип рекламної кампанії. Так, розміщення реклами в поїздах Інтерсіті – це можливість залучення потенційних клієнтів, рівень заробітку і шлях пересування яких відповідають конкретним вимогам розміщеної реклами. Intercity – клас швидкісних поїздів, які почали свій рух в Україні 7 червня 2012 року. Їх особливість – в проміжних зупинках на вузлових станціях або великих містах країни. Загальний парк – це 16 поїздів, 130 вагонів:
- HYUNDAI Rotem – 10 поїздів, 90 вагонів;
- ЕКР1 (Тарпан) – 2 поїзда, 18 вагонів;
- МПЛТ – 2 поїзда, 10 вагонів;
- Skoda (двоповерхові) – 2 поїзда, 12 вагонів.
Середньомісячний пасажиропотік становить близько 600 тис.чол. і це число постійно зростає в зв'язку зі зручністю і відмінною якістю перевезень. Серед постійних пасажирів – люди віком 25-44 років із середнім і високим рівнем заробітку, які йдуть в ногу з часом, прагнуть до розвитку і якісного способу життя. Не пропустіть можливість наповнити ваш бізнес аудиторією цих платоспроможних людей – обов'язково розмістіть рекламу в Інтерсіті.
При грамотній та правильній побудові всіх процесів створення реклами, просування гарантовано принесе позитивний результат, якість якого відображається в кількості нових клієнтів. Щоб бути впевненими, що вартість реклами в Інтерсіті повністю відповідає очікуваному вами результату, розглянемо переваги даного виду реклами:
Для наших клієнтів доступні такі формати реклами в вагонах Інтерсіті:
- листівка формату А2 – в поїздах HYUNDAI Rotem, ЕКР1 (Тарпан);
- листівка на розсувних дверях формату В3 (353х500 мм) – в HYUNDAI Rotem, Тарпан, МПЛТ;
- наклейки над столиком (300х43 мм);
- наклейки на столиках (1-ий клас);
- наклейки на столиках (2-ий клас);
- наклейки на підлокітниках;
- наклейки на скосах;
- листівка А5 (під гачком одягу);
- реклама на відеомоніторах;
- бортовий журнал – в HYUNDAI та SKODA в кишені кожного крісла.
Серед багатьох компаній-клієнтів користується попитом і зовнішнє брендування вагонів, завдяки якому вашу рекламу зможуть побачити не лише пасажири поїзда, але і всі оточуючі. Опрацьовуючи найнесподіваніші і, здавалося б, просто нереальні для втілення ідеї, наші співробітники створюють унікальні рекламні кампанії для реалізації в поїздах Intercity. Ми починаємо з пошуку ідей, закінчуючи здачею готового проекту клієнтові. З деталями процесу роботи можна ознайомитись в розділі «Послуги». Співпраця з холдингом «Мегаполіс» – це гарантія вчасно виконаної роботи, якість використаних рекламних носіїв, приємні та уважні співробітники, кращі ціни на рекламу в поїздах. Чекаємо Вас!
- вдале місце розташування. Знаходяться біля дверей, завдяки чому представлений рекламний сюжет неможливо пропустити не помітивши;
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- тривалість рекламного контакту.
- вдале місце розташування. Завдяки розміщенню на дверях побачити рекламний матеріал можна не тільки при вході/виході в вагон, а й в момент перебування в самому вагоні;
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- тривалість рекламного контакту.
- вдале місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою інформацією;
- охоплення аудиторії першого і другого класу;
- частота і тривалість рекламного контакту.
- відмінне місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою інформацією;
- охоплення пасажирів першого і другого класу;
- частота і тривалість рекламного контакту.
- вдале місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою інформацією;
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- частота і тривалість рекламного контакту.
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- ненав’язливість носія;
- частота рекламного контакту;
- тривалість візуального контакту.
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- частота і тривалість рекламного контакту.
- динамічний носій, дозволяє оперативно змінювати рекламний сюжет – за тривалістю і в залежності від часу доби;
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- висока частота рекламоконтактів.
- нестандартний рекламний прояв, що звертає увагу великої кількості можливих потенційних клієнтів;
- масштабність інформаційного сюжету;
- тривалий контакт.