logo

Реклама в поїздах INTERCITY
Реклама в поїздах INTERCITY

У сучасному світі новітні маркетингові технології дозволяють зробити вашу рекламу настільки унікальною і оригінальною, що кожна людина, зовсім не цікавлячись раніше тим чи іншим товаром або послугою, мимоволі зверне на неї свою увагу. Для точного охоплення конкретної цільової аудиторії доречно використовувати певний тип рекламної кампанії. Так, розміщення реклами в поїздах Інтерсіті – це можливість залучення потенційних клієнтів, рівень заробітку і шлях пересування яких відповідають конкретним вимогам розміщеної реклами. Intercity – клас швидкісних поїздів, які почали свій рух в Україні 7 червня 2012 року. Їх особливість – в проміжних зупинках на вузлових станціях або великих містах країни. Загальний парк – це 16 поїздів, 130 вагонів:

  • HYUNDAI Rotem – 10 поїздів, 90 вагонів;
  • ЕКР1 (Тарпан) – 2 поїзда, 18 вагонів;
  • МПЛТ – 2 поїзда, 10 вагонів;
  • Skoda (двоповерхові) – 2 поїзда, 12 вагонів.

Середньомісячний пасажиропотік становить близько 600 тис.чол. і це число постійно зростає в зв'язку зі зручністю і відмінною якістю перевезень. Серед постійних пасажирів – люди віком 25-44 років із середнім і високим рівнем заробітку, які йдуть в ногу з часом, прагнуть до розвитку і якісного способу життя. Не пропустіть можливість наповнити ваш бізнес аудиторією цих платоспроможних людей – обов'язково розмістіть рекламу в Інтерсіті.

Переваги реклами в Інтерсіті

При грамотній та правильній побудові всіх процесів створення реклами, просування гарантовано принесе позитивний результат, якість якого відображається в кількості нових клієнтів. Щоб бути впевненими, що вартість реклами в Інтерсіті повністю відповідає очікуваному вами результату, розглянемо переваги даного виду реклами:

  • Транспортне сполучення проходить між усіма великими містами країни
  • Охоплення аудиторії 1-го і 2-го класу
  • Висока і неодноразова тривалість контакту
  • Послуги або продукт бачить значна кількість людей
  • Вплив реклами в поїздах HYUNDAI та інших – цілодобовий
Формати реклами в Інтерсіті

Для наших клієнтів доступні такі формати реклами в вагонах Інтерсіті:

  • листівка формату А2 – в поїздах HYUNDAI Rotem, ЕКР1 (Тарпан);
  • листівка на розсувних дверях формату В3 (353х500 мм) – в HYUNDAI Rotem, Тарпан, МПЛТ;
  • наклейки над столиком (300х43 мм);
  • наклейки на столиках (1-ий клас);
  • наклейки на столиках (2-ий клас);
  • наклейки на підлокітниках;
  • наклейки на скосах;
  • листівка А5 (під гачком одягу);
  • реклама на відеомоніторах;
  • бортовий журнал – в HYUNDAI та SKODA в кишені кожного крісла.

Серед багатьох компаній-клієнтів користується попитом і зовнішнє брендування вагонів, завдяки якому вашу рекламу зможуть побачити не лише пасажири поїзда, але і всі оточуючі. Опрацьовуючи найнесподіваніші і, здавалося б, просто нереальні для втілення ідеї, наші співробітники створюють унікальні рекламні кампанії для реалізації в поїздах Intercity. Ми починаємо з пошуку ідей, закінчуючи здачею готового проекту клієнтові. З деталями процесу роботи можна ознайомитись в розділі «Послуги». Співпраця з холдингом «Мегаполіс» – це гарантія вчасно виконаної роботи, якість використаних рекламних носіїв, приємні та уважні співробітники, кращі ціни на рекламу в поїздах. Чекаємо Вас!

Листівка А2

Реклама в Інтерсіті відкриває можливість для кожного бізнесу просувати свої товари або послуги для споживача середнього класу і вище. Ваше рекламне повідомлення точно не залишиться непоміченим, якщо врахувати всі особливості місця розташування і втілити в реалізацію тільки кращі сучасні дизайнерські деталі.

Для розміщення рекламного матеріалу в поїздах HYUNDAI Rotem, ЕКР1 (Тарпан) доступна вертикальна листівка формату А2. Загальна кількість в поїзді – 118 місць.
Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу “Мегаполіс”.

  • вдале місце розташування. Знаходяться біля дверей, завдяки чому представлений рекламний сюжет неможливо пропустити не помітивши;
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Листівка на дверях

Для якісного охоплення аудиторії середнього і вище класу холдинг «Мегаполіс» радить скористатися послугою розміщення реклами в вагоні Інтерсіті. Даний вид маркетингового просування сприяє, як популяризації вашого продукту або послуги, так і підвищенню брендових показників.

Для розміщення рекламного матеріалу в HYUNDAI Rotem, Тарпан, МПЛТ доступна листівка на розсувних дверях формату В3 (353х500 мм). Загальна кількість в поїзді – 236 шт.
Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • вдале місце розташування. Завдяки розміщенню на дверях побачити рекламний матеріал можна не тільки при вході/виході в вагон, а й в момент перебування в самому вагоні;
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Наклейки над столиком

Для реклами в вагоні Інтерсіті дуже практичним та якісним носієм вашої інформації є наклейка над столиком у кожного пасажира. Не помітити інформаційне повідомлення у вигляді яскравого і барвистого рекламного сюжету просто неможливо.

Для розміщення рекламного матеріалу доступні наклейки над столиком кожного пасажира розміром 300х43 мм. Загальна кількість в поїзді – 6594 шт.
Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • вдале місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою інформацією;
  • охоплення аудиторії першого і другого класу;
  • частота і тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Наклейка на столику

Реклама в Інтерсіті – ефективний маркетинговий хід для будь-якого бізнесу. Розміщення рекламного матеріалу дозволяє охопити забезпечену аудиторію, яка відкрита і зацікавлена ​​в нових пропозиціях.

Для розміщення рекламного матеріалу доступні наклейки на столику кожного пасажира першого і другого класу. Загальна кількість в поїзді – 1800 шт. (Перший клас), 4794 шт. (другий клас).
Ціни і інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • відмінне місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою інформацією;
  • охоплення пасажирів першого і другого класу;
  • частота і тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Наклейки на підлокітниках

Зверніть увагу потенційних клієнтів на свій продукт або послуги – скористайтеся розміщенням реклами в вагонах Інтерсіті. Щомісячний пасажиропотік становить близько 600 тис.чол. Аудиторія, яка користується даним видом пересування – забезпечені люди, відкриті для нових цікавих пропозицій. Створіть унікальне рекламне повідомлення з розміщенням в Інтерсіті і отримуйте нових зацікавлених споживачів.

Для розміщення рекламного матеріалу доступні наклейки на підлокітниках кожного пасажира. Загальна кількість в поїзді – 3252 шт.
Ціни і інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • вдале місце розташування. Пасажир отримує можливість більш детального ознайомлення із запропонованою інформацією;
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • частота і тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Наклейки на скосах

Реклама в вагоні Інтерсіті – унікальна можливість підняти свій бізнес на новий рівень і зробити ваш продукт або послуги затребуваними для кожного споживача.

Для розміщення рекламного матеріалу доступні наклейки на скосах розміром 210х297. Загальна кількість в поїзді – 856 шт.
Ціни і інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • ненав’язливість носія;
  • частота рекламного контакту;
  • тривалість візуального контакту.
Зображення не існує
Листівка А5

Зробіть ваш продукт МЕГА затребуваним, а ваш бренд – найпопулярнішим та впізнаваним для кожного споживача. Реклама в Інтерсіті – це унікальна можливість якісно охопити платоспроможну аудиторію з середнім і вище середнього рівнем заробітку.

Для розміщення рекламного матеріалу доступні листівки А5 під гачком одягу. Загальна кількість в поїзді – 3104 шт.
Ціни і інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • частота і тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Відеоекрани

Найкращий спосіб звернути увагу споживача – це встановити з ним зоровий контакт. Рекламні ролики на відеомоніторах в вагонах Інтерсіті – саме те, що потрібно для цього. Кожен пасажир обов’язково зацікавиться динамічним відеороликом, який буде періодично виникати у нього перед очима.

Тривалість ролика – 10 сек., частота виходу – 3 рази/год. Ролики без звуку транслюються на моніторах у потягах Hyuindai Rotem. Загальна кількість відеоекранів – 540 шт. У вагонах поїздів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу монітори не розміщені.
Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • динамічний носій, дозволяє оперативно змінювати рекламний сюжет – за тривалістю і в залежності від часу доби;
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • висока частота рекламоконтактів.
Зображення не існує
Брендування

Як відомо, реклама в Інтерсіті – це можливість бути впізнаваним серед широкої аудиторії із середнім і вище середнього рівнем доходу. А якщо скористатися послугою зовнішнього брендування – то ваш рекламний посил буде помічений не тільки пасажирами поїзда, але і всіма людьми, які бачать його пересування або на станціях. В кінцевому підсумку це принесе додаткову кількість клієнтів для вашої компанії та підніме ваш бізнес на новий рівень.
Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

  • нестандартний рекламний прояв, що звертає увагу великої кількості можливих потенційних клієнтів;
  • масштабність інформаційного сюжету;
  • тривалий контакт.
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості