Чим здивувати споживача? Які маркетингові ходи використовувати, щоб витрати по вкладеному бюджету принесли максимум позитивного результату? Серед розмаїття можливих рекламних просувань, складно виділити одне конкретне для всіх типів товару, що гарантувало б 100%-у ефективність результату. Тільки з огляду на особливості рекламної кампанії, можна підібрати відповідний вид просування. Так, розглядаючи необхідність масового знайомства населення середнього рівня заробітку з продуктом або послугою вашого бренду, команда нашої компанії обов'язково порадить використовувати рекламу в міській електричці.
Міська електропоїзд – це один з видів транспорту, що функціонує в Києві з вересня 2009 року. Після відкриття, він став шостим видом громадського транспорту в столиці. По маршруту курсує 12 поїздів, 10 з яких рухаються по колу, 2 – між станціями «Дарниця»-«Київ-Почайна». Протяжність ліній – 50,8 км, кількість станцій – 15.
Кожний день цим видом пересування користується близько 30000 чол. В основному, це люди із середнім рівнем заробітку. Відповідно, використовуючи рекламу в електричці Києва, ми маємо можливість якісної конвертації практично всіх присутніх пасажирів в потенційних клієнтів вашої компанії.
Невисока вартість реклами в міській електричці не означає її низьку ефективність і дає такий же позитивний результат, як і більш великі рекламні кампанії в інших видах громадського транспорту. Щоб повністю бути впевненим у правильності вибору такого методу просування, як реклама в електричці Києва - розглянемо її основні переваги:
В середньому пасажири проводять в поїздці близько 20-30 хвилин. Завдяки вдалому для огляду розміщенні у вагоні, цього часу цілком вистачає для того, щоб в електричці рекламу можна було не просто побачити, а й уважно вивчити. Ми пропонуємо наступні варіанти розміщення реклами у вагонах електрички:
- вертикальна листівка на торці — формат А2;
- горизонтальна листівка на торці – формат 200*900;
- горизонтальна листівка над вікном – формат 200*900.
Сміливі і сучасні рішення, які команда креативного відділу нашого холдингу втілює в кожну ретельно продуману рекламну кампанію, допоможуть вашій комерційній пропозиції бути завжди в центрі уваги кожного пасажира. Більш детально з роботою відділу можна ознайомитися в розділі «Дизайн».
18-річний досвід роботи, використання якісного матеріалу для всіх типів носіїв, індивідуальний підхід до кожного клієнта - основи, які лежать в роботі холдингу «Мегаполіс». Переконайтеся самі – з нами просто, вигідно і зручно!
- охоплення численної аудиторії;
- тривалий контакт з рекламним повідомленням;
- можливість ефективного охоплення в годину пік (ранкові та вечірні години).
- розмір листівки сприяє встановленню вдалого зорового контакту з пасажирами;
- охоплення численної аудиторії;
- тривалий контакт пасажира з рекламним сюжетом;
- можливість ефективного охоплення в годину пік (ранкові та вечірні години).
- розмір і кількість листівок в вагоні сприяють гарному зоровому контакту з кожним пасажиром;
- тривалий рекламоконтакт;
- охоплення різної аудиторії;
- можливість ефективного охоплення в годину пік (ранкові та вечірні години).